Thursday, February 28, 2013

Random

Hari-hari kebelakangan ini seperti biasa agak sentiasa sibuk, seperti selalu aku tetap masih sibuk dengan anak-anak yang bertiga, dengan kehidupan yang senantiasa berkejar-kejar, tapi makin lama rasa semakin biasa, bak kata pepatah "alah bisa tegal biasa". Bukanlah bermakna semua kelam-kabut itu jadi mudah ianya tetap saja sama cuma aku jadi semakin biasa dan semakin malas mengeluh, kalau berkicau macam mana pun  tetap saja aku kena buat semua jadi daripada letih membebel aku buat sajalah apa yang wajib, yang kurang wajib tu aku main delay-delay.

Tak de cerita sangat pun cuma rasa hidup ini semakin adil untuk semua orang termasuk aku, dan harapan aku masih juga tetap satu kalau hari ini aku bersusah payah mungkin esok-esok akan dipermudahkan segalanya. Amin. Mungkin sebab semalam aku ter'tonton' cerita bersamamu kat TV3.

Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Terima Kasih.


No comments: