Wednesday, May 11, 2016

Sanah helwa siri 3pulohnam

Eh, aku dah tua dah.

Duduk - duduk sambil menyusukan Eleanor aku dok hitung - hitung journey aku sepanjang 3pulohnam taun ni.

Mungkin takde kejayaan duniawi sangat tapi pikir-pikir balik. Ya, i've been tru a lot. Banyakkk sangat sampai aku tak pasti mana yang jadi dulu dan kemudian. Yang pasti aku ingat up and down aku selama tu.

Ada sesetengahnya yang aku mampu senyum sambil geleng-geleng kepala. Perkara yang aku rasa tak patut jadi.Dan selebihnya adalah perkara yang buat aku menangis, terharu aku pada diri sendiri bila i can get tru the toughest path in my life. Kalau bukan kerana Allah entah aku hanyut sampai kemana pun tak tau lah.

Tahniah untuk diri sendiri hari ini Hamidah.
Tahniah untuk apa yang kau buat untuk kau masih lagi stand still.

Terima kasih pada mereka-mereka yang pernah ada berdiri di kiri dan kanan 'laluan' hidup aku selama 3pulohnam taun ni. Percayalah sekecil mana pun ingatan aku pada kamu, tapi kamu tetap ada untuk jadi sebab pada apa yang berlaku pada aku ketika itu.

Syukur dan terima kasih tak terhingga kepada Allah wa Jalla atas setiap kurniaannya selama ini. Alhamdulillah.

Hasbi allahu la illaha illa.

2 comments:

Nani Othman said...

i turned 30 last year~! btw cute post. =)

Nani Othman said...

happy belated birthday to you!! may your life be long and victorious. =)