Tuesday, September 23, 2014

ketuk kepala sendiri! padan muka!!!

Nak jadikan iktibar untuk diri sendiri.

Aku memang bukan jenis yang suka mengadu-domba tentang apa-apa pun pada orang lain, sangat payah! tapi bila aku tercakap serba-sedikit tu makna nya aku memang dah tak tertahan dengan apa yang aku pendam. Itupun hanya dengan orang-orang tertentu sahaja. Nak share dengan ramai-ramai memang tak akan!!!

Tapi itupun tak pernahlah aku bercerita sampai atas-bawah kisah aku, nak kan clean and jerk sampai orang tahu serba-serbi. Tak pernah!!

Dan tiba-tiba, bila ada antara seorang-dua orang terpilih untuk aku bercerita itu mula menjudge aku sekian-sekian. Aku terkilan. teramat sangat.

Sekarang, aku nak padankan muka sendiri, tulah siapa suruh ringan sangat mulut bercakap, kan dah orang kata kau macam-macam jadi kau ketuklah kepala sendiri. Biar rasa sakit!!
itulah sebabnya kenapa aku jaki sangat nak percaya orang!! selalu sangat terkena :(

P/s : was on my draft dated 9122013

No comments: