Wednesday, December 31, 2014

Bye, 2014

Banyak benar perkara tidak terjangka tahun ni, musibah yang berbagai-bagai lagi banyak dari keraian yang diraikan, ngeri bila di imbas balik. Sekadar mengharap hikmah ada disebalik apa yang terjadi.

Dan untuk entry last dia tahun 2014 ini, aku harap akan ada awsomeness yang akan berlaku tahun depan.

Biasalah, manusia lemah macam aku ni selain dari mampu tengok aku memang sangat berharap akan ada miracle yang jadi untuk hidup aku seterusnya.

Dan, aku juga plan nak buka satu blog khas untuk anak-anak aku, aku nak biar satu hari nanti anak-anak aku akan baca semua tulisan aku tentang mereka, tentang hati aku untuk mereka, tentang betapa aku berhidup kerana mereka, tentang segala-galanya tentang mereka pada diriku.

Doaku: semoga selamat dan sejahteralah semuanya di tahun depan.

No comments: