Sunday, January 15, 2012

Minta Maaf duluan...

kawan-kawan,
minta maaf banyak-banyak yaa...
saya sudah lama tidak menulis sungguh-sungguh
dalam ertikata lain, saya sudah lama tidak menyerahkan minda dan jiwa saya
untuk menulis seperti dulu dalam blog ini.

kawan-kawan,
minta maaf duluan..
bila saya tahu saya sudah selalu tidak membalas komen
dan juga sudah semakin jarang menjenguk,
jangan kata saya sombong, jangan kata saya malas
tapi saya sudah tidak punya banyak ruang
jangan kata untuk diri sendiri, untuk anak-anak saya pun masa saya semakin tiada

Dunia saya semakin padat, berkejar dengan masa dan keadaan
dan saya masih lagi mencari 'penyesuaian' antara saya dan keadaan ketika ini
kalau mahu saya cerita,  mungkin tidak akan pernah selesai
maklumlah, detik hidup kan sentiasa berjalan.

tapi,
jika saya ada ruang
biar sedikit, biar sekejap
saya akan cuba untuk mencuri waktu
datang melawat rakan-rakan semua dan pasti akan menulis komen sebagai tatapan
juga sebagai tanda ingatan tidak pernah luput saya kepada anda, secara peribadi.

sumber : FB
Saya akan sentiasa mengenang anda,
sebagai rakan yang saya kenal sebagai blogger,
kerana tanpa anda saya yakin, dunia blogging saya
tidak akan seceria ini.


untuk itu kawan-kawan,
minta maaf duluan untuk semua kealpaan saya,
apa yang terjadi memang bukan sengaja dan memang tidak pernah disengajakan
MINTA MAAF, duluan yaa....

5 comments:

kay masingan said...

sentiasa dimaafkan..:)

ummiP3 said...

samalah masalah kita

Aki said...

ko relax ja ba.. :-p

beaty said...

pelan2 bh ko did..okey seja bh..lagipun sibuk juga kan..he he he

fashla said...

maaf di terima kunun...