Tuesday, April 23, 2013

Gwiyomi

Tau tak dua-tiga minggu ni orang sibuk-sibuk pasal gwiyomi, aku yang dengar tak tau apa buat bodoh je sampailah kat satu perhimpunan pagi minggu lepas kawan aku yang pakai tudung labuh tanya aku " ko tengok tak gwiyomi yang famous kat youtube sekarang ni?'.

Aku dengan pelik tanya balik "apa tu? filem ke ?' then dia cakap " bukanlah, yang orang nyanyi sambil buat muka comel-comel tu, trending sekarang tau". Aku pun ooooo je, tak de rasa nak tau sangat pun.

Kebetulan ada dua orang anak dara ofismate kitorang juga duduk depan sedang tengok gwiyomi perempuan bertudung dalam youtube, adik tu cakap "yang ni tak comel sangat, akak try la tengok lain banyak dalam youtube " aku pun terus la buka youtube and guess what?

sampai sekarang aku masih tak rasa benda untuk apa? macam pelik adalah.

p/s : ke aku ni dah tua kot lalu benda-benda macam tu dah tak bagi kesan apa-apa ke aku?

1 comment:

kay masingan said...

hahaha..mula2 pun saya x kisah sangat kiyomi2 tu sampai kwn sekrja ubah ringtone dia p kiyomi then baru saya p cek2 di youtube.