Sunday, May 6, 2012

Cinta Aku.

sumber
 
Lazim manusia biasa
yang diciptakan dari tanah hitam
yang punya naluri dan rasa
yang ada hati dan perasaan

Maka dengan itu timbullah cinta
rasa padu yang mengasyikkan
rasa kejap yang membahagiakan
rasa damai yang menenangkan

Bila nyalarasa cinta itu marak
jiwa berbunga gebu
bila nyalarasa rindu itu membuak
hati berlagu merdu

Aku tidak perlu menfacebook kan rasa cintaku seperti mereka
Aku juga tidak butuh twitter untuk melahirkan kasihku seperti yang dilakukan mereka
kerana aku yakin bahawa Cinta Aku ini alunan rasanya adalah tautan jiwaku dan jiwamu
kerana aku yakin bahawa Cinta Aku ini perasaannya adalah tautan kasih hatiku dan hatimu

Aku yakin Facebook bukan saksi hatiku yang sebenar
Aku pasti twitter bukan kadi kepada perasaanku yang nyata
Cinta Aku hanya kerana yang satu - DIA
Tuhan yang mencipta semua nyalarasa itu untuk dua hati bersatu
di bawah payung redhaNya.

No comments: