Wednesday, May 16, 2012

pergilah kamu kepadanya....(selama-lamanya)

Maaf, aku sudah tidak mampu berjeda
walau telah beribu kali mencuba
kamu tetap saja begitu hingga kita menjadi semakin parah dan luka

sudah puas aku mencanda
sudah jenuh aku menjaga
namun tetap saja aku mendamba
kerana kamu sentiasa lupa

Kalau wang ringgit yang kamu pinta
aku memang tidak mampu sedia
kalau harta benda yang kamu harap
aku memang tidak punya walau seruap

Yang aku ada cuma rasa cinta
untuk aku belai lembut jiwa anda
yang aku punya hanya kasih
untuk aku pandu rasa agar abadi

tapi,
pintamu bukan cintaku
mahumu bukan kasihku

Sungguh, aku sudah alpa
hingga aku sudah tidak mampu meminta
aku lepaskan kamu dengan rela
mungkin pahit, memang sakit tapi tidak mengapa
asal bisa aku pastikan diri ini tidak terus terluka 


Jadi, kali ini biarlah aku rela
pergilah kamu padanya
dia yang sentiasa kamu damba
yang punya segala untuk penuhi jiwa raga

selamat tinggal selamanya.....

No comments: