Sunday, December 11, 2011

Muay Thai!


Aku tengah menonton rancangan The Challanger Muay Thay 2hr Finale di 701, ala, finale yang ulang beberapa kali dah pun tapi tak tahu kenapa aku suka, aku suka bila Mardsua jadi Juara, tapi rasanya mard sendiripun tak nak malu kalau kalah pada orang putih sedangkan dia orang Thai- Muay Thai kan kepunyaan orang Thai!

Tapi, dalam pada suka menonton The Challenger, aku rasa perlawanan ini memang kejam, mana tak nya, bukan saja berdarah-darah time dalam gelanggang tapi siap hilang ingatan lagi macam Cedric dan Antoine, kesian aku tengok, kalau setakat jatuh tu memang normal view dalam gelanggang. Dalam pada itu, hati aku terdetik juga, macamanalah agaknya kalau aku yang perempuan ini jadi peninju Muay Thai, mesti nampak hebat kan? ;)

sumber gambar weheartit

3 comments:

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Mmg best tengok rancangan tu..peserta dari Malaysia pun ada tu, kalau tak silap Faizal nama dia..

Nak jd peninju rupanya, haha...p lah belajar :P

kay masingan said...

terus teringat movie The Beautiful Boxer kalau tengok Muay Thay...:)

Azeanthy Paiman said...

waa..best ka film ni sis?sy pn mau tgk la..i never seen it before..hehe..