Thursday, June 9, 2011

Blog grunge @ Blog sepoi-sepoi bahasa

Salam Peeps!

Semalam ialah WW saya yang kedua, pagi ini saya mencari sesuatu tetapi bertemu dengan e-penis...duh!, saya ketawa...mungkin entry itu nampak bodoh dan dungu..macam sampah!!!...saya tidak kisah!..yang penting saya ketawa...hahahah.

Time tiada mood dan idea saya suka 'berjalan-jalan' ke blog lain tapi for certain blog only, biasanya saya suka melawat blog yang ala-free thinker atau blogger yang bermulut cabul atau blogger yang otak blue atau blog yang tidak sefamous BenA, HanisZ, YuyuZ, FatinL. Blog ini tidak pernah cerita pasal trafik, tidak kisah pasal BE, tidak peduli follower ribun-riban, tidak ambil pusing pun kalau orang kenal dia atau tidak. Tapi saya suka!!! mereka ada value sendiri yang menyebabkan mereka tetap dikenali.

Saya paling suka pada blog yang bahasanya sepoi-sepoi, indah dibaca dan sedap didengar, ayat-ayatnya menusuk dan seakan membelai jiwa. Klasifikasi orang seni katakan, tapi memang, kadang-kadang entry pendek , ayat cuma sebaris-dua, tapi menarik dan pembaca tertarik. Genre blog seni ini tidak ramai di 'pasaran' sebab orang seni melihat 'dunia' dalam kesenian, bukan kerana trend!

Sebenarnya, setiap hari ada saja blog dan blogger baru yang timbul, masing-masing dengan 'idealogi' blog sendiri, ada yang bertahan dan ada juga yang hangat-hangat tahi ayam, Lumrah!!!. Saya sendiripun begitu, beberapa hari ini terasa 'blog-ngok' sekali, mungkin kerana terpengaruh maka saya menjadi 'ngok' pada diri sendiri, poor me!!!

Walaupun mungkin saya tidak mampu menjadi 'grunge' mahupun ' sepoi-sepoi bahasa', saya mahu terus disini, biar lama mana pun! ...kepada yang menyokong 'japanese bow' to you all, selamat berjaya semua!!!!

3 comments:

htlrism said...

salam, bleh kongsi tak link blog apa yang menarik minat sangat tuh. saya pon memang minat bloq2 macam tuh.

beaty said...

sa pun suka yang sempoi..lagi2 kalau yang ada gambar2 ni..heee peduli pasal trafic kan...heheh

.dida mumin♥ said...

@birashitler~the rest adalist d sidebabr blog sy ni...just klik on it!

@beaty~ ya! yg sempoi la yg best!!

@Azeanthy~yeah, jd diri sendiri ja ba!!!! *wink*