Sunday, June 26, 2011

Love Bitesss.............

Salam peeps!

Saya jadi penyibuk hari ini, hohohoho......semalam petang kami 4 beranak ke Giant Bt.Caves, tujuan utama ialah untuk membeli susu anak....time jalan keluar dari giant dhani singgah masuk toilet, bapanya temankan, saya dan rafael tunggu di luar toilet, jadi sambil menunggu saya layan tengok orang lalu-lalang. Kemudian tertarik pada satu view...well, bukan saya saja tau..sesiapa yang lalu depan mereka mesti pandang dengan pandangan 'semacam',hehehe.. sepasang kekasih sedang berpeluk-pelukan dan kadang-kadang bercium-ciuman pipi di depan kedai CD, kadang-kadang nampak juga si perempuan belek-belek CD, mungkin cari CD atau mungkin cover line...saya pun apalagi, fokus pada drama itu...setelah puas bergesel-gesel, sambil berpegangan tangan pasangan itu kemudian berjalan menuju ke pasaraya dan lalu betul-betul depan saya, baru saya perasan yang mereka itu sudah berkahwin sebab jari kaki dan tangan perempuan itu masih merah lagi dengan inai..kemudian apa yang buat saya 'double-trouble' tertarik ialah bila saya terpandang leher perempuan itu penuh dengan love-bites..memang obvious dan tersangat banyak!!..nampak macam sisik merah pun ya jugak!!..well, ini pun bukan saya sorang saja yang pandang tau! sebab saya dengar penjual brooch di booth sebelah saya berdiri pun cakap dengan kawan dia "mak aiii...penuh love-bites wehh leher makwe tu..." . Dalam hati saya senyum, pengantin baru katakan...kalau ya pun sedap ke, best ke, seronok ke...agak-agak ler..ye dak???...akak ni pun pernah jadi pengantin baru jugakkkk....tapi malu lah pula kalau nayang 'gigitan cinta' tu ke orang ramai..ni pula kat pasaraya...macam nak buat pop kuiz pula..nak suruh orang pilih 'gigitan cinta' mana paling besar atau paling merah/terang....hikhikhik....(ketawa malu-malu sambil tutup mulut dgn tangan)

p/s : In the mood of makcik kepochi...hahaha..

No comments: