Friday, June 17, 2011

New Header, New URL & macam-macam lagi...

Salam Peeps!

1st of all, saya mahu memuji seorang kaki karut berambut afro yang sangat kembang bernama si AKI kerana telah menyiapkan header cute saya dengan cepat sekali..

Ini adalah header blog si Aki karut

memang header ini tersangat simple tapi juga tersangatlah cute!....as per requested oleh saya yang perasan cute..hehehe...

Anyway, a big 'million' thanks to Aki for this cute header so, sesiapa yang berminat please don't hesitate to contact him, kerana walaupun dia kaki karut tapi dia memang cool, funny and very easy to cope with ...tidak percaya...???...jangan segan dan malu klik above link to visit his page...^^v

Saya juga berjaya tukar URL page ini, tapi nampaknya saya kehilangan pelbagai widget dan perlu install balik..aduhai...Okay, sebelum ini blog ini guna www.theycallmeburud.blogspot.com tetapi kerana nama itu kurang santek maka saya tukar kepada www.didamumin.blogspot.com...tapi nampaknya linkwithin saya masih link dengan nama blog sebelum ini and i dunno how to fix it...huargghhhh....help me??anybody...!!!!

Lagi satu, almost forget to mention...my bro and his family came for his convo and 'cuti-cuti' malaysia today...yipppiiiii...happy nya saya...!!! tidak sabar mo peluk and sepak my bro...ahaks!!!

So, im out of idea..till then! babai......

3 comments:

Aki said...

thanks kak.. baru sa nampak.. nampaknya mo tukar semua di bloglist ni.. Hehehe..

.dida mumin♥ said...

@Aki~ya..tukar la tu bloglist..^^

.dida mumin♥ said...

@azeanthy~no need to follow...URL ja tukar the rest was the same...^^v