Friday, April 8, 2011

AKU SEORANG JUTAWAN

Mymyemymya

Alhamdulillah, sekiranya aku seorang jutawan, pertama sekali aku akan hantar mak mentua (ayah mentua dah meninggal) & ayah kandung (mak kandung pun dah meninggal)  Naik haji, balik dari haji aku nak baiki rumah ayah sebab rumah ayah tak cukup besar untuk anak-anaknya yang seramai 9 orang dan cucu-cucu yang seramai 37 orang kalau balik kampung, kemudian nak renovate bahagian belakang rumah mak mentua untuk ditempatkan segala periuk-belanga, pinggan-mangkuk, mesin jahit dan macam-macam lagi yang berserabut kat stor, supaya mudah nak cari dan susun semua barang-barang tersebut. Kalau duit masih belambak-lambak, nak buka shopping mall KHAS untuk barangan baby (susu, pakaian, barangan bayi, aksesori bayi,cloth diapers, lampin pakai-buang) dan saya akan jual dengan harga yang agak murah dan berpatutan, kerana aku tahu tidak ramai ibu-bapa yang ada tinggi kuasa beli, dalam keadaan ekonomi sekarang, Lepas tu aku akan bagi makanan secara percuma seminggu sekali, macam yang buat dekat bangunan pas kat Jalan Raja Laut, setiap hari jumaat, haaa...lepas tu barulah aku,en.Hushband, Dhanie & Rafael pergi melancong dalam dan luar negara tiap-tiap tahun. Yee Haw...kalaulah aku seorang jutawan... ;D

Sekian, Terima Kasih

3 comments:

Cik Zaiey said...

hehe..bgus angannya..

I am DiDa said...

hahaha....itulah namanya kalau berangan kan...(",)v

nanie zainudin said...

Helllooooooooo...

Nanie jalan2 n follow sesiapa yg nanie belum follow....

kowank nak HADIAH tak?

try tgk entry ni...

http://ciknaniezainudin.blogspot.com/2011/04/hadiah-lumayan-dari-saysmy.html