Wednesday, April 27, 2011

Matlamat sebenar bertukar kepada Domain

Dearest all...

Rasanya saya benar-benar berminat untuk move forward..walaupun sebenarnya masih serba-salah...antara pertanyaan yang berlegar-legar di kepala saya saat ini ialah:



1. Sejauh manakah saya serius untuk terus berblogging?
2. Apakah matlamat utama saya berubah domain?
3. Apakah "niche" saya dalam berblogging?
4. mampukah saya mencapai seperti apa yang saya impikan/bayangkan dalam berblogging?
5.Mampukah saya untuk terus konsisten?

dan pelbagai lagi...tapi, honestly saya masih dalam usaha untuk memahami "intipati" domain dan hosting...dan seperti sebelum ini saya mula keliru menentukan apakah pakej terbaik dan paling sesuai untuk tahap pengendalian dan kemampuan saya...

aii...baru terfikir, dah sibuk-sibuk cari pakej pula yee..hehehe...

p/s : Sekali lagi kepada sesiapa yang mampu membantu dan memberikan idea dan cadangan..sudi-sudi lah kiranya kongsikan kepada saya..






No comments: